את עבודות השורשים/ חוקרים צעירים ניתן להגיש בשתי צורות:1.
עבודת שורשים מקיפה
ושהתלמיד צריך לחשוב על נושא, רעיון, חפץ, מנהג שעובר במשפחה ועליו להרחיב רמה של
פרק אחד בעבודה עם שאלת חקר.2.
עבודת חקר בנושא
אחד המעניין את התלמיד מתוך הסיפור המשפחתי. ועל נושא זה לשאול את שאלת החקר.3.
דוגמאות לשאלות חקר
ולנושאים שיכולים לעלות: מעמדם של תנועות הנוער
במרוקו לאחר בין השנים 1945-1955.פיוט שעובר במשפחה, תולדותיו, מתי שרים אותו, כיצד
עבר במשפחה.מעגל החיים ומעגל השנה בקהילת התלמיד.הקמע וייחודו בקהילת כורדיסטן. ועודכל בית ספר שירצה עזרה בנושא של מציאת נושא לשאלת החקר יוכל להיעזר
במדריך האזורי.
מחוז
ירושלים ומנח"י – יסכה בן סימון, נייד: 050-9291020
מחוז
צפון ודרום - דינה דרורי, נייד: 3469066 - 052
מחוז תל אביב – מיה נוימן, נייד: 4429088 –
054.
מחוז מרכז – חיה נסים, נייד: 5772015 – 050
מחוז חיפה – וונדי אנדריאה בירנבויים,
נייד: 8560073 – 052
מחוז צפון – קרן דונר אשר, נייד:
052-2738767
שרה לאור – אחראית עבודות ח"ץ בנושא חקר
הפיוט, נייד: 050-6496871
בהצלחה ולהתראות
דינה דרורי
מרכזת פרויקט ח"ץ
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה